EDU-PASJA specjalizuje się w szkoleniach dla urzędników i pracowników administracji publicznej na terenie całej Polski. Regularnie szkolimy pracowników Urzędów Miast i Gmin, Ministerstwa, Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Urzędów Pracy, Zakładów Ubezpieczeń Społecznych, Izb i Urzędów Celnych. Współpracujemy również z licznymi stowarzyszeniami oraz fundacjami. Dla tego typu instytucji mamy przygotowane szkolenia m.in. z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, doskonałych umiejętności komunikacyjnych, asertywności wobec trudnych klientów, empatii wobec klientów niepełnosprawnych, zarządzania sobą czasie, radzenia sobie ze stresem, zarządzania, motywowania i oceniania pracowników, delegowania zadań, budowania relacji w zespołach, radzenia sobie w sytuacjach trudnych i wymagających szczególnej mobilizacji, a także kursy i warsztaty z języka migowego, ABC Radnego, wystąpień publicznych, autoprezentacji, etykiety w urzędzie oraz etyki urzędnika.