1. WYBÓR I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ – ANALIZA STRATEGICZNA
- 1.1. KONCEPCJE MARKETINGOWE – CZYM JEST ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
- 1.2. TAJNIKI ANALIZY SEGMENTACJI STRATEGICZNYCH KLIENTÓW
- ĆWICZENIE DOBÓR SEGMENTACJI RYNKU WZGLĘDEM WŁASNEJ (PLANOWANEJ) FIRMY
- 1.3. ANALIZA POTENCJAŁU FIRMY
- 1.4. ANALIZA MIKRO I MAKROOTOCZENIA – PODSTAWOWE METODY BADAWCZE
- 1.5. NARZĘDZIA KSZTAŁTOWANIA PRODUKTU I CENY
- 1.6. PRAKTYCZNE UJĘCIE MATRYCY METODY CANVAS
- w ramach pracy warsztatowej:
- ✓ burza mózgów dot. formułowania podstawowych definicji zarządzania marketingowego
- ✓ praca grupowa: co to jest produkt; co to jest usługa; co to jest towar – metoda projekcyjna
- ✓ analiza segmentacji rynku – studium przypadku;
- ✓ dobór segmentacji rynku względem własnej (planowanej) firmy;
- ✓ analiza silnych i słabych stron firmy – studium przypadku;
- ✓ swot (z miernikiem liczbowym) – studium przypadku;
- ✓ analiza pest – studium przypadku;
- ✓ model levitta;
- ✓ przygotowanie modelu canvas – studium przypadku
2. E-MARKETING
- 2.1. NARZĘDZIA E-PROMOCJI
- 2.2. SZTUKA BUDOWANIA WIZERUNKU
- 2.3. PROMOCJA W SIECI WWW
- 2.4. OPTYMALNE FORMUŁOWANIE TREŚCI NA STRONIE WWW
- 2.5. POZYCJONOWANIE
- 2.6. KORZYSTANIE Z PORTALI INTERNETOWYCH I BRANŻOWYCH
- w ramach pracy warsztatowej:
- ✓ debata – „czy e-marketing różni się od tradycyjnego marketingu?”;
- ✓ praca grupowa – przygotowanie projektu strony www – komunikującej umiejętności każdego członka grupy;
- ✓ formułowanie treści na stronę www – zasada pck – studium przypadku
- ✓ praca grupowa – wybór odpowiednich fraz kluczowych (seo) względem klienta celu
3. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
- 3.1. ZASADY AKTYWIZACJI Z KLIENTEM
- 3.2. SKUTECZNE ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJĄ POŚREDNIĄ (FACEBOOK, YOU TUBE, INSTAGRAM, IIP.)
- w ramach pracy warsztatowej:
- ✓ praca grupowa –
- ✓ plusy i minusy facebook; plusy i minusy youtube; plusy i minusy instagram;
- ✓ przygotować aktywizacyjne treści do mediów społecznościowych – studium przypadku
4. BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE MARKĄ
- 4.5. godziny praktyki 1,5 godziny teorii łącznie 6 godzin
- 4.1. WIZERUNEK A TOŻSAMOŚĆ
- 4.2. SZTUKA BUDOWANIA WIZERUNKU FIRMY
- 4.3. IDENTYFIKACJA MARKI (W TYM ZGODNOŚCI Z POTRZEBAMI KLIENTÓW CELU)
- 4.4. PROCES BUDOWANIA „SKUTECZNEJ” MARKI
- w ramach pracy warsztatowej:
- ✓ praca grupowa: (co składa się na wizerunek firmy?; co składa się na tożsamość firmy?; co daje wizerunek firmy?)
- ✓ zbudowanie brand vision marki – studium przypadku
- ✓ przygotowanie planu kampanii promocyjnej – studium przypadku